رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم های اکران نوروزی نظر مخاطب را به خود جلب کرد و ازمیان فیلم های کمدی به نمایش درآمده فیلم «گشت۲» و «خوب بد جلف» فروش قابل ملاحظه ای داشتند اما نکته حایز اهمیت این که فیلم «ماجرای نیمروز» با اقبال بهتری نسبت به آثار اجتماعی دیگر مواجه شده و توانسته سانس های فوق العاده […]

فیلم های اکران نوروزی نظر مخاطب را به خود جلب کرد و ازمیان فیلم های کمدی به نمایش درآمده فیلم «گشت۲» و «خوب بد جلف» فروش قابل ملاحظه ای داشتند اما نکته حایز اهمیت این که فیلم «ماجرای نیمروز» با اقبال بهتری نسبت به آثار اجتماعی دیگر مواجه شده و توانسته سانس های فوق العاده زیادی را به خود اختصاص دهد اما هنوز سالن های شهرهای شمالی این فیلم به کنسرت اختصاص می یابد و شب گذشته در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ سینما سپهر (ساری) به کنسرت خواننده پاپ اختصاص یافت .

مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درباره فروش «گشت۲» گفت: فیلم با اقبال خوبی مواجه شده و سانس های فوق العاده بسیاری به خود اختصاص داده است. فییلم در تهران به فروش ۳ میلیارد و ۵۰۷ میلیون  ودر شهرستان به ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون رسید که فروش کل فیلم به ۵ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش «خوب بد جلف» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسید. فروش کل فیلم به ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید .

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» توضیح داد: فیلم هم اینک ۲۵ سالن در اختیار دارد و در روزهای اخیر حوزه هنری ۲ تک سانس در سالن های فلسطین (اصفهان) و آفریقا (مشهد) به فیلم اختصاص داده است زیرا در این شهرها اقبال مخاطب بسیار خوب بود و تقاضای اکران فیلم داشتند .

وی ادامه داد: فیلم در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون رسید و در شهرستان به فروش  ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است که در کل فروش فیلم به ۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان رسید.

دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «سه بیگانه» توضیح داد: روز چهارشنبه فروش فیلم ۸۵ میلیون تومان و در روز پنج شنبه به فروش ۹۰ میلیون تومان رسید که اقبال مخاطب بدون تیزر تلویزیون و تبلیغات بسیار خوب است. فروش فیلم به ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسید.

دفتر پخش فیلمیران که مسئولیت پخش دو فیلم «آباجان» و «یک روز بخصوص» را عهده دار است فروش فیلم ها را اعلام نکرد اما براساس فروش مکانیزه که شامل همه سینماها نیست فیلم «آباجان» به فروش ۴۶۹۶۵۶ میلیون تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش ۳۵۵۶۰۲ میلیون تومان رسید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار