رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دیک ون دایک از بازیگران فیلم جدید «مری پاپینز» سازندگان فیلم‌های جدید را برای استفاده از خشونت زیاد سرزنش کرد. به نقل از گاردین، دیک ون دایک که اکنون در حال حضور در صحنه‌های فیلمبرداری «بازگشت مری پاپینز» است از ترس خودش درباره تاثیرات بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های خشن بر کودکان و نوجوانان حرف زد. این […]

دیک ون دایک از بازیگران فیلم جدید «مری پاپینز» سازندگان فیلم‌های جدید را برای استفاده از خشونت زیاد سرزنش کرد.

به نقل از گاردین، دیک ون دایک که اکنون در حال حضور در صحنه‌های فیلمبرداری «بازگشت مری پاپینز» است از ترس خودش درباره تاثیرات بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های خشن بر کودکان و نوجوانان حرف زد.

این بازیگر ۹۱ ساله که در فیلم جدید نقشی کوتاه و خاص برعهده دارد به فیلم اصلی «مری پاپینز» اشاره کرد که صحنه‌های آن آزاد و رها و شامل بادبادک بازی و شادی‌های دو بچه به نام‌های جین و مایکل بود.

وی گفت معتقد است بازی‌های ویدیویی خشونت را افزایش داده و خشونت بر پرده بزرگ نیز نوجوانان را متاثر کرده و از آن به عنوان الگو استفاده می‌کنند. وی افزود شک ندارد که والت دیزنی از تولید همه صحنه‌های مربوط به خون و گور و کشتار در تولیدات معاصر که برای سرگرم کردن کودکان ساخته می شود و موجب وحشت زده شدن آنها می‌شود، نگران می‌شد.

وی که بازیگر فیلم‌های مفرحی چون «بای بای مرغ کوچولو»، «مری پاپینز» و «چیتی چیتی بنگ بنگ» بوده گفت باید درباره این مسایل صحبت می‌کرد. بازی او در نقش برت یک لوله پاک‌کن مهربان در فیلم «مری پاپینز» هنوز در یادها مانده است. او در فیلم جدید در نقش رییس بانک بازی می‌کند و امیلی بلانت در نقش پرستار بچه‌ها بازی خواهد کرد.

این بازیگر کهنه‌کار با اشاره به این که چرا صنعت فیلم واقعا به دنبال تولید چنین فیلم‌هایی می‌رود، گفت: ما والت دیزنی را از دست داده‌ایم. والت قلبا یک بچه بود. او خلاقیت و تخیلی وسیع داشت. ما همیشه به دنبال کودک درون خود بزرگسال‌مان بوده‌ایم.

این بازیگر افزود: والت بچه‌ها را می‌شناخت و به فانتزی مورد علاقه آنها بیشتر از واقعیت توجه می‌کرد. والت هم می‌گفت کودکان دوست دارند بترسند. این یک احساس بامزه برای آنهاست اما او این کار را با جادوگران و ملکه‌های شرور و چیزهایی مشابه این انجام می‌داد اما حالا همه چیز با خون خشونت پیش می‌رود.

وی افزود فیلم‌های دوران طلایی هالیوود با اخلاق و رفتار درست همراه بود و وقتی خود من نوجوان بودم از فرد آستر یا کری گرانت الگو می‌گرفتم. حالا بچه‌ها از تبهکاران خیابانی الگو می‌گیرند و شبیه آن‌ها لباس می پوشند و این یک مسیر معکوس است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار