رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
همزمان با مراسم بزرگداشت مجید انتظامی در حوزه هنری صورت می‌گیرد

رونمایی از مستند «ابوایست» جدیدترین محصول مرکز مستند سوره

به گزارش سینماخانه و به نقل از  روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری ؛ همزمان با مراسم بزرگداشت استاد مجید انتظامی که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود از جدیدترین محصول مرکز مستند سوره با عنوان مستند «ابوایست» نگاهی به زندگی استاد مجید انتظامی نیز رونمایی می‌شود. روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از  روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری ؛ همزمان با مراسم بزرگداشت استاد مجید انتظامی که در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود از جدیدترین محصول مرکز مستند سوره با عنوان مستند «ابوایست» نگاهی به زندگی استاد مجید انتظامی نیز رونمایی می‌شود.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: مراسم بزرگداشت استاد مجید انتظامی با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه سه شنبه ۲۴ مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

بر پایه این خبر،  در این مراسم از فیلم مستند «ابوایست» با نگاهی به زندگی و آثار این هنرمند که توسط مرکز مستند سوره تولید شده برای نخستین بار رونمایی می‌شود.

این مراسم به منظور پاسداشت کارنامه درخشان و غنی استاد انتظامی و حضور و جایگاه تاثیرگذار ایشان در عرصه موسیقی سینما بویژه، سینمای انقلاب و دفاع مقدس طراحی شده است.

شایان ذکر است مجید انتظامی یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان حال حاضر کشور است که نزدیک به ۱۰۰ موسیقی فیلم و حدود ۱۰ موسیقی صحنه‌ای نوشته است، موسیقی فیلم‌های آژانس شیشه‌ای، روز واقعه، از کرخه تا راین، ترن، دوئل، سردار جنگل، عقاب‌ها، مریم مقدس، کانی مانگا، بوی پیراهن یوسف و ده‌ها فیلم سینمایی دیگر، یا موسیقی سریال‌هایی مانند تنهاترین سردار، مردان آنجلس، شیخ بهایی و کلاه پهلوی، از جمله آثار اوست.

مراسم بزرگداشت انتظامی عصر فردا سه شنبه ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار