رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محتوای آن ممکن است به حواشی اخیر درمورد ادعای برخی راجع به ژن خوب و بد، ربط داشته باشد. بالاخره شرایطی است که برخی پیش آوردند و ادعایی را مطرح کرده‌اند. . . چندی پیش خبری مبنی بر ساخت احتمالی فیلم سینمایی «ژن خوک» شنیده شد؛ اثری که فیلمنامه آن توسط احمدکاوری و سعید سهیلی […]

محتوای آن ممکن است به حواشی اخیر درمورد ادعای برخی راجع به ژن خوب و بد، ربط داشته باشد. بالاخره شرایطی است که برخی پیش آوردند و ادعایی را مطرح کرده‌اند. . .

چندی پیش خبری مبنی بر ساخت احتمالی فیلم سینمایی «ژن خوک» شنیده شد؛ اثری که فیلمنامه آن توسط احمدکاوری و سعید سهیلی بطور مشترک در دست نگارش قرار گرفته است.

در همین رابطه احمد کاوری درباره این پروژه سینمایی عنوان کرد: فعلا مشغول نوشتن فیلمنامه این اثر هستیم که بصورت مشترک با سعید سهیلی درحال انجام است. اما در آینده نزدیک ممکن است خود من و شاید هم آقای سهیلی، این فیلم را جلوی دوربین ببرد.

وی با بیان اینکه تهیه‌کنندگی این پروژه برعهده سهیلی خواهد بود، ادامه داد: نوشتن سیناپس آن تمام شده و فعلا با همدیگر، فیلمنامه را مینویسیم تا ببینم کداممان آن را جلوی دوربین ببریم.

کاوری درباره این همکاری مشترک نیز یادآور شد: سال‌های سال است که من و سعید با هم کار میکنیم. حتی من به عنوان بازیگر در چندین تئاتر که او در سال‌های دهه شصت روی صحنه می‌برد، بازی کرده‌ام و این آشنایی از همان دوران ادامه دارد.

کارگردان فیلم «خودزنی»، افزود: در عین اینکه فکر و عقاید ما نیز یکی است. شاید برخی فکر کنند که من جنس فیلم‌هایی که می‌سازم با او فرق دارد اما بالاخره شرایط صنعت سینما طوری است که هر یک در حوزه‌ای دغدغه و علاقه خاص‌تری دارد.

کاوری با اشاره به اینکه «ژن خوک» فیلمی اجتماعی-کمدی است، گفت: محتوای آن ممکن است به حواشی اخیر درمورد ادعای برخی راجع به ژن خوب و بد، ربط داشته باشد. بالاخره شرایطی است که برخی پیش آوردند و ادعایی را مطرح کرده‌اند.

کارگردان فیلم «نفوذی» تأکید داشت: فیلمنامه در عین اینکه شاید کمدی باشد، برحسب مسائل روز، اجتماعی نیز خواهد بود. قصد داریم در اسرع وقت آن را بنویسیم و بسازیم. گرچه همه چیز بستگی به شرایط دارد.

گفتنی است سعید سهیلی به تازگی نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «حرومی» را همراه با علی اصغری به پایان رسانده و قصد دارد بزودی برای پروانه ساخت آن اقدام کند. گرچه مشخص نیست «حرومی» یا «ژن خوک» کدام اثر جدید سهیلی در سینما باشد!

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار