رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اولویت های پژوهشی سال ۱۳۹۷ سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری اعلام شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری ، معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی با توجه به اهمیت پژوهش در پیشبرد اهداف و وظایف سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، فهرستی از اولویت­های پژوهشی […]

اولویت های پژوهشی سال ۱۳۹۷ سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری اعلام شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری ، معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی با توجه به اهمیت پژوهش در پیشبرد اهداف و وظایف سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، فهرستی از اولویت­های پژوهشی خود را برای سال پژوهشی ۱۳۹۷ اعلام کرد.

 فهرست موضوعات و اولویت­های ارائه شده در این فراخوان، می­تواند محورهایی باشد که بنا به علم و دانش پژوهشگر به صورت گزارش، پایان نامه، رساله، پژوهش کاربردی، توسعه­ای یا بنیادی تهیه و تدوین شده و نتایج آن ارائه شود.

در این راستا معاونت فناوری و مطالعات سینمایی آمادگی دریافت پیشنهادها و طرح‌نامه­‌های استادان، اندیشمندان، پژوهشگران و دانشجویان را دارد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی معاونت توسعه و فناوری سازمان سینمایی به آدرس http://apf.farhang.gov.ir  مراجعه نمایند و شماره های ٧-۶۶۴٣۵۶٨٣ ، ۶۶۵۶٣٢٢   و ۶۶۵۶٣٢ پاسخگوی سوالات در این زمینه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار