رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

تهیه کننده فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» درباره حواشی این فیلم و انتخاب بازیگران آن حرف های جالبی را مطرح کرد. جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» درباره حواشی این فیلم در نشست دانشگاه تهران حرف های جالبی را بیان کرد. این تهیه کننده با اشاره به اینکه فیلم «متری شیش و […]

تهیه کننده فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» درباره حواشی این فیلم و انتخاب بازیگران آن حرف های جالبی را مطرح کرد.

جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» درباره حواشی این فیلم در نشست دانشگاه تهران حرف های جالبی را بیان کرد.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه فیلم «متری شیش و نیم» در لوکیشن‌های واقعی فیلمبرداری شده است و افرادی که در فیلم هستند واقعاً معتاد بودند و نه هنرور، توضیح داد: اگر می‌خواستیم همه صحنه ها را بسازیم تامین امکاناتش سخت بود، زیرا باید عین همان چیزی که در فیلمنامه وجود داشت را به تصویر می‌کشیدیم. بنابر این در فضای واقعی این کار را انجام دادیم و نکته دیگر این است که کسانی که معتاد بودند بهتر می‌توانستند این تصویر را به ما بدهند.

ساداتیان درباره حاشیه‌هایی که به دلیل استفاده از معتادان واقعی در فیلم برایشان ایجاد شده بود و همچنین امکاناتی که باید در اختیار آن‌ها می‌گذاشتند تا حاضر به همکاری با آن‌ها شوند، بیان کرد: روز سوم فیلمبرداری بعد ناهار در را بستیم که آن‌ها نروند، اما در را شکستند و رفتند، بنابراین مجبور شدیم از آن روز به بعد به آن‌ها امکانات دیگری هم بدهیم تا بمانند و بتوانیم آن‌ها را جلوی دوربین نگه داریم. البته در سکانس‌هایی که در جنوب شهر ساختیم، مردمی که با ما همکاری می‌کردند خودشان کسانی را داشتند که برایشان مواد تهیه می‌کردند و ما فقط هزینه‌ آن را می‌دادیم.

وی با اشاره به اینکه ما ۵ بار در ایام جشنواره فیلم را تغییر دادیم، اما این حذفیات به قصه لطمه نزد، گفت: ما برای اکران نشدن این فیلم در روز اول جشنواره، شبانه تا ساعت ۴ صبح جلسه

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



آخین اخبار