رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

پخش سریال تلویزیونی «تا صبح» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و مجید جوانمرد، از فردا چهارشنبه ۲ بهمن آغاز می‌شود. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، به‌ مناسبت نزدیک‌ شدن به دهه فجر، آی‌فیلم ۲ سریال «تا صبح» را برای طرفدارانش به نمایش می‌گذارد. «تا صبح» در مورد مستانه دختر جوانی است که […]

پخش سریال تلویزیونی «تا صبح» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و مجید جوانمرد، از فردا چهارشنبه ۲ بهمن آغاز می‌شود.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، به‌ مناسبت نزدیک‌ شدن به دهه فجر، آی‌فیلم ۲ سریال «تا صبح» را برای طرفدارانش به نمایش می‌گذارد.

«تا صبح» در مورد مستانه دختر جوانی است که در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد. او با عمویش که یکی از افسران عالی‌رتبه شاهنشاهی است، زندگی می‌کند. سیاوش پسرعمویش که در خارج از کشور اقامت دارد، با پایان تحصیلات دانشگاهی‌ به ایران بازمی‌گردد و به صف مبارزان انقلابی می‌پیوندد و … .

این سریال به تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلایی محصول سال ۱۳۸۵ شبکه پنج سیماست. عسل بدیعی، امین زندگانی، پروانه معصومی، ‌محمد کاسبی، مجید مظفری، رامتین خداپناهی، افشین سنگ‌چاپ، زهره حمیدی و … بازیگران اصلی این سریال هستند.

این مجموعه تلویزیونی در ۲۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از فردا، هر شب ساعت ۲۰ به‌وقت کابل، ۱۹ به‌وقت تهران و ۲۰:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان پخش می‌شود و تکرار آن در سه‌نوبت با فاصله شش ساعت خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار