رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May

علی ابو الحسنی که ۱۱ اسفند بر اثر ایست قلبی درگذشت، آخرین نقش‌آفرینی خود را در فصل دوم نون خ انجام داده است. علی ابوالحسنی از دهه هشتاد از سریال‌ها به دلایل مختلف کناره‌گیری کرده بود و بیشتر به اجرای برنامه‌های گزارشی می‌پرداخت اما به پیشنهاد سازنگان فصل دوم نون خ نقش کوتاهی را در […]

علی ابو الحسنی که ۱۱ اسفند بر اثر ایست قلبی درگذشت، آخرین نقش‌آفرینی خود را در فصل دوم نون خ انجام داده است.

علی ابوالحسنی از دهه هشتاد از سریال‌ها به دلایل مختلف کناره‌گیری کرده بود و بیشتر به اجرای برنامه‌های گزارشی می‌پرداخت اما به پیشنهاد سازنگان فصل دوم نون خ نقش کوتاهی را در این سریال پذیرفت و به عنوان پلیس در این سریال حضور پیدا کرده بود که درگذشت ناگهانی وی باعث تاثر و ناراحتی عمیق سازندگان این سریال شد.

تصویربرداری فصل دوم مجموعه نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی همچنان در تهران  ادامه دارد و تاکنون حدود  ۷۰درصد سریال ضبط شده است. همزمان تدوین و صداگذاری سریال نیز در حال انجام است. این مجموعه تلویزیونی قرار است ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما برود.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، سیروس میمنت، نسرین مرادی، پاشا جمالى، هدیه بازوند، ندا قاسمی،  میرطاهر مظلومی و مجید یاسر ازجمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار