رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

مستند «گاهی به زیر پات نگاه کن» درباره مشکلات کارگران شاغل در تونل های زیرزمینی انتقال آب، چهارشنبه سوم اردیبهشت از شبکه افق پخش می شود. برای انتقال آب به مناطق مختلف، احداث تونل های زیرزمینی امری طبیعی است که این کار یا به وسیله ماشین آلات صنعتی انجام می شود یا در گذشته توسط […]

مستند «گاهی به زیر پات نگاه کن» درباره مشکلات کارگران شاغل در تونل های زیرزمینی انتقال آب، چهارشنبه سوم اردیبهشت از شبکه افق پخش می شود.

برای انتقال آب به مناطق مختلف، احداث تونل های زیرزمینی امری طبیعی است که این کار یا به وسیله ماشین آلات صنعتی انجام می شود یا در گذشته توسط نیروی انسانی کار حفر تونل ها صورت می گرفت.

در هر صورت نیاز به حضور کارگران و تکنسین هایی در این تونل ها برای نصب تجهیزات، تعمیرات منظم و رسیدگی به وضعیت آنها ضروری است.

مستند «گاهی به زیر پات نگاه کن» درباره مشکلات و سختی های اینگونه مشاغل ساخته شده است.

این فیلم شامل گفت وگو با کارگرانی است که در تونل های انتقال آب کار می کنند، آنها از سختی ها و چالش هایی می گویند که روزانه با آنها دست به گریبان هستند.

«گاهی به زیر پات نگاه کن» را می توانید چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ و تکرار آن ساعت ۱۱:۳۰ روز بعد از شبکه افق تماشا کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار