رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
به بهانه روز دختر در شبکه پنج

شکلات تلخ امروز با موضوع دختران کار

شکلات تلخ با موضوع آسیب های اجتماعی شنبه و سه شنبه ساعت۱۳/۳۰ و در روز های یکشنبه و چهارشنبه حوالی ۳۰ دقیقه بامداد از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی می گوید:به مناسبت […]

شکلات تلخ با موضوع آسیب های اجتماعی شنبه و سه شنبه ساعت۱۳/۳۰ و در روز های یکشنبه و چهارشنبه حوالی ۳۰ دقیقه بامداد از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی می گوید:به مناسبت روز دختر به سراغ دختران کار رفته ایم و چالش‌های کار کودکان به خصوص دختران را مورد بررسی قرار دادیم اگرچه کار کودکان با هر جنسیتی با چالش‌ها و مخاطرات بسیاری همراه است و محدودیت‌ها و ممنوعیت ‌های بسیاری از سوی قانون و قواعد داخلی و خارجی در این باره وجود دارد اما نمی‌توان نادیده گرفت که در سطح شهر روزانه با حضور پررنگ و دلگیر کننده کودکانی مواجه هستیم که بر معابر و… مشغول کار هستند و نیازمند رسیدگی، توجه و ساماندهی از سوی ارگان‌های مرتبط با این موضوع می‌باشند.

احمدی افزود: با توجه به اینکه نمایش چهره این کودکان ممنوعیت دارد سعی بر این داشته ایم که از بازیگران کودک برای خوانش داستان زندگی این بچه‌ها استفاده کنیم و در بخشی از این برنامه به سراغ دختران گل فروش مسیر بهشت زهرا  و جاده صالح آباد رفته‌ایم. خطرات حضور آنها در کنار معابر و  اتوبان‌ها را بررسی کرده‌ایم. در این برنامه تلویزیونی سعی بر این داریم که با نمایش وضعیت زندگی کودکان کار، معیشت آنها، بهداشت، شرایط خانواده و فاصله گرفتن آنها از زندگی عادی و تحصیلات ضمن مطالبه‌گری از ارگان‌ها از مردم نیز دعوت کنیم تا در کنار برنامه شکلات تلخ با شیوه‌های مختلف کمک حال این گروه سنی فعال بر سر چهاراه‌ها و خیابان‌ها باشد.

شکلات تلخ با موضوع آسیب های اجتماعی شنبه و سه شنبه ساعت۱۳/۳۰ و در روز های یکشنبه و چهارشنبه حوالی ۳۰ دقیقه بامداد از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار