رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلم آدم فروش به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی منصور یزدانی درمرحله پیش تولید قرارگرفته است و به زودی پس از دریافت پروانه ساخت وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد. گروه این روزها درحال انتخاب و تکمیل بازیگران پروژه می باشند تا از چند روز آتی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلم آدم فروش به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی منصور یزدانی درمرحله پیش تولید قرارگرفته است و به زودی پس از دریافت پروانه ساخت وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد. گروه این روزها درحال انتخاب و تکمیل بازیگران پروژه می باشند تا از چند روز آتی تمرینات کار را آغاز نمایند.

در فیلم آدم فروش، حمید عبدالحسینی به عنوان ‌انتخاب بازیگر و بازیگردان حضور خواهد داشت و آرام طالشی مسئولیت برنامه ریزی و هماهنگی را عهده دار است.

فیلم آدم فروش قراراست پس از طی مراحل فیلمبرداری وفنی جهت حضور گسترده درجشنواره های بین المللی و نیز اکران گروه هنرو تجربه آماده نمایش گردد.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است : بچه که بودم، چشمم دنبال دوچرخه مردم بود الان دنبال ماشینشون. حداقل بزار این بره یه جا که خوشبخت بشه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار