رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با مساعدت سازمان سینمایی، بدهی سینماداران به پخش‌کنندگان پرداخت می‌شود. سیدمحمد مهدی طباطبایی‌نژاد گفت: پیرو جلسات متعددی که در خصوص بدهی سینماداران به پخش‌کنندگان داشتیم، این لیست نهایی شد که جمع آن شامل سینماهای سراسر کشور شانزده و نیم میلیارد تومان می‌شود. معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ادامه داد: این لیست امروز به صندق […]

با مساعدت سازمان سینمایی، بدهی سینماداران به پخش‌کنندگان پرداخت می‌شود.

سیدمحمد مهدی طباطبایی‌نژاد گفت: پیرو جلسات متعددی که در خصوص بدهی سینماداران به پخش‌کنندگان داشتیم، این لیست نهایی شد که جمع آن شامل سینماهای سراسر کشور شانزده و نیم میلیارد تومان می‌شود.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ادامه داد: این لیست امروز به صندق اعتباری هنر اعلام می‌شود و مقرر شد از طریق صندق اعتباری امید وام ۴ درصدی جهت تسویه حساب پخش‌کنندگان به سینماها پرداخت شود.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه سینماداران متعهد به پرداخت این بدهی می‌شوند ادامه داد: این پول باید به چرخه تولید برگردد تا برای دست‌اندرکاران سینما ایجاد شغل کند و زنجیره تولید تا اکران کامل شود.

وی با اشاره به فعالیت سمفا در سال جاری و عدم جلوگیری از انباشته شدن بدهی سینماداران گفت: قطعا با ساز و کار سمفا این بدهی‌ها مانند گذشته انباشته نخواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار