رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

بازیگر سریال «شاهرگ» گفت: داستان سریال «شاهرگ» پیچیدگی‌های جالب توجه و جذابی دارد، همین کش و قوس داستان باعث شده تا اثر از همان ابتدا مخاطب را با خود همراه کند، اثری که در ادامه هم اتفاقات جذابی را پیش روی تماشاگران قرار دهد. فریده سپاه منصور پیرامون بازخورد پخش سریال تلویزیونی «شاهرگ» گفت: خوشبختانه […]

بازیگر سریال «شاهرگ» گفت: داستان سریال «شاهرگ» پیچیدگی‌های جالب توجه و جذابی دارد، همین کش و قوس داستان باعث شده تا اثر از همان ابتدا مخاطب را با خود همراه کند، اثری که در ادامه هم اتفاقات جذابی را پیش روی تماشاگران قرار دهد.

فریده سپاه منصور پیرامون بازخورد پخش سریال تلویزیونی «شاهرگ» گفت: خوشبختانه تا اینجای پخش سریال شاهرگ با استقبال خوبی روبرو شده است، داستان و کشش درام باعث شده تا مخاطب با این سریال ارتباط برقرار کند.

وی در همین راستا ادامه داد: داستان سریال «شاهرگ» پیچیدگی‌های جالب توجه و جذابی دارد، همین کش و قوس داستان باعث شده تا اثر از همان ابتدا مخاطب را با خود همراه کند، اثری که در ادامه هم اتفاقات جذابی را پیش روی تماشاگران قرار دهد.

بازیگر سریال «شاهرگ» با اشاره به وضعیت سخت فیلمبرداری و تولید آثار با توجه به شیوع بیماری کرونا ادامه داد: واقعیت کرونا کار را برای همه گروه‌ها سخت کرده است، بازیگران هم سختی فراوانی را در این راه تحمل می کنند اما باید کار کرد و چاره ای نیست.

وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی اضافه کرد: این روزها وقت آزمون خودمان است، اینکه تا چه حد به سلامتی خود و خانواده و همینطور سایر نزدیکانمان اهمیت می دهیم، ماسک زدن کار سختی نیست، تنها باید به خودمان کمی سختی بدهیم تا سریعتر این بیماری از کشور خارج شود.

وی وضعیت اهالی تئاتر را نابسامان خواند افزود: پس از شیوع کرونا شاید بیشترین ضرر در میان اهالی هنر به تئاتری‌ها برسد، اهالی تئاتر نزدیک به دو ماه است که هیچ کاری نداشته اند، نه تمرین داشته و نه امیدی به اجرا دارند، در این میان هیچکس هم قرار نیست از این قشر مظلوم حمایت کند.

بازیگر فیلم «مهمان مامان» در همین رابطه اذعان کرد: تئاتری‌ها پیش از کرونا هم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کردند، در آن زمان هم حمایتی از آنها نمی‌شد، در حال حاضر دو ماه است که هیچ درآمدی در تئاتر نبوده و بسیاری هم ضرر زیادی دیده اند، آیا در این شرایط هم باید به این هنر بی تفاوت ماند؟.

وی مشکلات امرار معاش اهالی تئاتر را دردی کهنه خواند و اضافه کرد: مشکل دیگری که شاید در شرایط فعلی مغفول مانده این است که اگر تماشاخانه های تئاتر باز شوند، چه قدر زمان می گذرد تا تماشاگران تئاتر بار دیگر بتوانند به حضور در سالن تئاتر عادت کنند؟.

بازیگر سریال «نون.خ» خاطرنشان کرد: مسئولین فرهنگی بدون شک باید در شرایط فعلی به داد اهالی تئاتر برسند، باید راهکاری پیدا کرد که تماشاگران بار دیگر به تماشای تئاتر اعتماد کنند، اینکه بخواهیم به یکباره همه چیز به وضع قبل باز گردد به هیچ وجه ممکن نیست.

منبع: میزان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار