رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

سازمان سینمایی حوزه هنری با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت استاد اکبر عالمی از اساتید و پژوهشگران سینما را تسلیت گفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، متن پیام تسلیت این سازمان به این شرح است: إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ سینمای ایران و جامعه علمی و دانشگاهی، یکی […]

سازمان سینمایی حوزه هنری با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت استاد اکبر عالمی از اساتید و پژوهشگران سینما را تسلیت گفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، متن پیام تسلیت این سازمان به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سینمای ایران و جامعه علمی و دانشگاهی، یکی از پرافتخارترین و گران‌مایه‌ترین اساتیدش را از دست داد. استاد دکتر اکبرعالمی که تمام عمر زندگی‌اش را وقف در عرصه تحقیق، پژوهش و تدریس سینما و هنر برای وطنش و برای فرزندان این مرز و بوم  کرد.

سازمان سینمایی حوزه هنری در گذشت این استاد بزرگ و ارزشمند را به جامعه علمی و دانشگاهی و همچنین جامعه سینمایی و هنری کشور تسلیت می‌گوید.

ساخت برنامه‌های هنری و فرهنگی تلویزیونی در زمینه سینما همراه با اجراهای حرفه‌ای و ماندگار و نقدهای تأثیرگذار فیلم، چند دهه تدریس در دانشگاه‌های هنر، مدیریت لابراتوارهای سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساخت حدود ۳۰ فیلم مستند برای صنایع داروسازی، پتروشیمی، نساجی و چوب به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیولی، آلمانی و… از جمله فعالیت‌های اکبر عالمی بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار