رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

میلاد احمدوند کارگردان فیلم کوتاه «نیم‌کت» در مصاحبه ای با سینماخانه اعلام کرد: فیلمبرداری فیلم کوتاه نیم‌کت که سومین فیلمی هستش که در مقام کارگردان کار کردم در تهران به پایان رسید و در مرحله تدوین صداگذاری آهنگسازی و… هستش و به امید خدا برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی آماده می‌شویم. «نیم‌کت» […]

میلاد احمدوند کارگردان فیلم کوتاه «نیم‌کت» در مصاحبه ای با سینماخانه اعلام کرد: فیلمبرداری فیلم کوتاه نیم‌کت که سومین فیلمی هستش که در مقام کارگردان کار کردم در تهران به پایان رسید و در مرحله تدوین صداگذاری آهنگسازی و… هستش و به امید خدا برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی آماده می‌شویم.


«نیم‌کت» درامی است عاشقانه که ساخت دفتر فیلمسازی دِرگِه است و نویسندگی و تهیه کنندگی مشترک آن را به همراه میلاد قنبری به عهده داشته‌ایم.
این سومین فیلم کوتاه من به عنوان کارگردان هستش که خانم سهی بانو ذوالقدر و میلاد قنبری به عنوان بازیگر دراین فیلم حضور داشته اند.


وی ادامه داد: روند ساخت فیلم اینطور‌ بود که چند ماه روی فیلمنامه با آقای میلاد قنبری کار کردیم و زمانی هم برای انتخاب بازیگر و عوامل وقت گذاشتیم و بعد از چند روز تمرین به فیلمبرداری اصلی رسیدیم؛ کار کردن با گروهی حرفه ای و با اخلاق آرزوی هر کارگردانی هستش و خدا رو شکر من در این فیلم تجربه کردم. به دیده شدن فیلم امیدوارم اما قضاوت را به مردم و منتقدین می‌سپارم و امیدوارم هدف فیلم که همان رستگاری عشق است در نهایت زیبایی شناسی به ذهن مخاطبین رسوخ کند.

در خلاصه این فیلم آمده است: پسری می‌خواهد به دختر مورد علاقه‌اش ابراز عشق کند، آنهم برای اولین بار …


از دیگر عوامل این فیلم: فیلمبردار: علیرضا کلیایی؛ صدابردار: سامان فراهانی؛ عکاس: امیر سهیلی پور؛ گریمور : گیتی رنجبر ؛ برنامه ریز و دستیار کارگردان: میثم عباسی ؛ تولید : علی خاکباز؛ دستیار فیلمبردار: حسین بیات

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار