رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

دومین شماره «فجرنامه» با مطالب خبری، گزارشی و تحلیلی و به همراه گفت‌و‌گو با «سیدمحمد بهشتی» دبیر ۱۰ دوره جشنواره و «پروانه معصومی» نخستین بازیگر زن برنده جایزه از جشنواره فیلم فجر منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر، در این شماره از بولتن مجازی جشنواره فیلم […]

دومین شماره «فجرنامه» با مطالب خبری، گزارشی و تحلیلی و به همراه گفت‌و‌گو با «سیدمحمد بهشتی» دبیر ۱۰ دوره جشنواره و «پروانه معصومی» نخستین بازیگر زن برنده جایزه از جشنواره فیلم فجر منتشر شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر، در این شماره از بولتن مجازی جشنواره فیلم فجر گفت‌و‌گویی با داوران بخش مواد تبلیغی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر صورت گرفته و همین بهانه‌ای شده برای مرور تاریخچه این بخش در جشنواره.

۱۰ دوره دبیری سیدمحمد بهشتی در جشنواره فیلم فجر، دلیل گفت‌و‌گو با دومین دبیر این رویداد سینمایی در بخش ویژه «جشنواره در آینه قرن» است.

احمد طالبی‌نژاد منتقد باسابقه هم در یادداشتی خاطرات برگزاری جشنواره در آن سال‌ها را مرور کرده است.

پروانه معصومی نخستین بازیگر زن که موفق به کسب جایزه جشنواره فجر شده، در گفت‌و‌گویی مفصل درباره سال‌های بازیگری خود و کسب دو جایزه از فجر سخن گفته است.

بررسی ۱۱۰ فیلم متقاضی حضور در فجر، یادداشت سیدرضا صائمی درباره حضور پررنگ فیلم اولی‌ها در میان متقاضیان، گزارش تصویری از حضور هنرمندان در آتلیه فجر و بخش‌های خبری از دیگر مطالب این شماره «فجرنامه» است.

«فجرنامه» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به سردبیری سمیه علیپور در کانال و سایت جشنواره انتشار می‌یابد. بولتن مجازی  جشنواره، پیش از شروع به کار این رویداد سینمایی به صورت هفتگی منتشر خواهد شد.

برای دانلود نخستین شماره بولتن مجازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار