رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جایزه بهترین فیلمنامه نوزدهمین جشنواره داکا در بنگلادش به فیلم سینمایی«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری رسید. نسیم احمدپور و شهرام مکری که نویسندگی فیلمنامه را برعهده دارند، این جایزه را در بخش رقابتی جشنواره، دریافت کردند. دو فیلم «ناگهان درخت» و «کشتارگاه» دیگر آثاری ایرانی حاضر در این جشنواره بودند. احمدپور و مکری در […]

جایزه بهترین فیلمنامه نوزدهمین جشنواره داکا در بنگلادش به فیلم سینمایی«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری رسید.
نسیم احمدپور و شهرام مکری که نویسندگی فیلمنامه را برعهده دارند، این جایزه را در بخش رقابتی جشنواره، دریافت کردند. دو فیلم «ناگهان درخت» و «کشتارگاه» دیگر آثاری ایرانی حاضر در این جشنواره بودند.
احمدپور و مکری در این دوره از جشنواره حضور نداشتند و به صورت مجازی در اختتامیه آن شرکت کردند. این فیلم به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش جهانی آن را نسرین میرشب در کمپانی «دریم لب» بر عهده دارد.
جایزه جشنواره داکا دومین جایزه فیلم‌نامه‌نویسی «جنایت بى‌دقت» پس از جایزه منتقدان جشنواره ونیز است.
«جنایت بی‌دقت» چند ماهى است که در انتظار دریافت مجوز نمایش در ایران است و پخش داخلى آن را شرکت نمایش گستران دراختیار دارد.
این فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره آن حرف می‌زنند و با شروع نمایش بر پرده سینما، ماجرا شکل جدیدى به خود مى‌گیرد.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار