اجرای قطعات موسیقی توسط حامد سلیمی خواننده خوب کشورمان از دیگر تدارکات این برنامه برای این شب باستانی است. همچنین میزبانی از گروه جهادی شهید گمنام ۱۳۹۰ و گروه سرود رایه‌الزهرا از دیگر بخش‌های این برنامه است که در گفتگویی صمیمانه با سیاوش عقدایی مجری برنامه رقم خواهد خورد.

این برنامه چهارشنبه ۲۷ اسفند نیز میزبان «اصغر نقی‌زاده» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون خواهد بود. «توبه نصوح»، »مهاجر» و سپس «آژانس شیشه‌ای»، «خاکستر سبز»، «از کرخه تا راین»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و… از جمله نقش‌آفرینی های این بازیگر است.

خواننده این قسمت از برنامه «دست در دست» نیز محمد مهدی کرمی با نام هنری سام رایان است که توانسته در برنامه «عصر جدید» مورد توجه واقع شود.

نمایندگانی از گروه ورزش زورخانه‌ای جوانمردان دیگر مهمانان این برنامه خواهند بود و در ادامه این برنامه از جانبازِ پزشکِ سمیرمی علی نصیری میزبانی خواهد کرد که هم اکنون نیز در صف اول مبارزه با کرونا در حال خدمت رسانی است.

گفتنی است «دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، کیانوش جهانپور،رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، فریبا متخصص،پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی، امیر غفارمنش و .. بوده و علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران  شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که سه‌شنبه تا جمعه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

منبع: سوره سینما