رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در فستیوال‌هایی در بلژیک و کره جنوبی حضور خواهد داشت. به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره فیلم «موو» یکی از جشنواره‌های قدیمی اروپاست که از سال ۱۹۸۴ تا به امروز هر ساله در شهر بروژ بلژیک برپا می‌شود. «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر، […]

«جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در فستیوال‌هایی در بلژیک و کره جنوبی حضور خواهد داشت.

به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره فیلم «موو» یکی از جشنواره‌های قدیمی اروپاست که از سال ۱۹۸۴ تا به امروز هر ساله در شهر بروژ بلژیک برپا می‌شود. «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر، در تازه‌ترین دوره این فستیوال که از ۳۱ فروردین امسال به مدت دو هفته برگزار خواهد شد، شرکت دارد.

همچنین بیست و دومین دوره جشنواره «جیون جو» در کره جنوبی از ۹ اردیبهشت در این شهر برپا می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این جشنواره فیلم «جنایت بی‌دقت» در بخش سینمای جهان در کنار یازده فیلم از کشورهای فرانسه، برزیل، ایتالیا، ژاپن و آمریکا به نمایش درمی‌آید.

«جنایت بی‌دقت» اولین حضور بین‌المللی‌اش را با جشنواره ونیز و در هفتاد و هفتمین دوره آن آغاز کرد و پس از آن در جشنواره‌های متعددی در گوشه و کنار دنیا به نمایش درآمد. این حضورهای بین‌المللی در سال جدید هم ادامه خواهد داشت.

تا کنون قرارداد پخش فیلم در کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا، سوئیس و آلمان برای اکران در سینماها و پخش وی او دی منعقد شده است.

این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» است و پخش بین‌المللی آن را کمپانی فرانسوی «دریم لب» به مدیریت نسرین میرشب برعهده دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار