رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • یکشنبه 22 فروردین 1400 - 12:21
  • کد خبر : 65791
  • تئاتر
  • چاپ خبر : تئاترگراف به فصل دوم رسید

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی مجموعه، دومین فصل از مجموعه ۹۰ قسمتی “تئاتر گراف” با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی و به تهیه کنندگی منصور یزدانی به عنوان محصولی از موسسه فرهنگی هنری تصویر یزدان ایرانیان، روز جمعه ۲۲ اسفند در فرهنگسرای گلستان جلوی دوربین رفت. جدایی، موز، ویار، کلید، گریز […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی مجموعه، دومین فصل از مجموعه ۹۰ قسمتی “تئاتر گراف” با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی و به تهیه کنندگی منصور یزدانی به عنوان محصولی از موسسه فرهنگی هنری تصویر یزدان ایرانیان، روز جمعه ۲۲ اسفند در فرهنگسرای گلستان جلوی دوربین رفت.

جدایی، موز، ویار، کلید، گریز و خواستن عناوین اپیزودهای فصل دوم این مجموعه را تشکیل می دهند.

نمایشنامه های فصل دوم تئاترگراف را که شامل ۶ قسمت مجزا می باشد علیرضا زارع و حمید عبدالحسینی به صورت مشترک به نگارش درآورده اند که از مضمونی اجتماعی و کمدی برخوردار است.

فهرست بازیگران فصل دوم این مجموعه نمایشی به ترتیب حروف عبارتند از : حسین اشتهاردی، پروانه امیری، مهران باقری، محمد پور اکبر، زهرا حسینی، سید محمد حسینی نژاد، طناز رضایی، کتایون سلطانی، محمد عبدالهی، کاوه فرجاد منش، سونیا فردی پور، غزال گل محمدی، مهرداد مهربانی و آرام نیک بین


از جمله عوامل دیگر این پروژه می توان به : سرپرست گروه کارگردانی وبرنامه ریزی : آرام طالشی ، دستیارکارگردان و مسئول اموراجرایی: حسین جزایری ، صدابردار : علیرضا پرتوی ، مدیرتصویربرداری : ارسلان زارعی ، تصویربرداران :محمد کلهری ، سعید نوری زاد مدیرتولید : فرنگیس دلفانی، عکاس : آزاده حسین مردی ، علی یوسفی نژاد ، گریم :سعید چگینی ، مدیر روابط عمومی : فرهاد ملوندی ،اشاره داشت.


گفتنی است فصل اول تئاتر گراف بزودی از طریق پلتفرم های مجازی عرضه خواهد شد. این نخستین مجموعه ۹۰ قسمتی تله تئاتر ایرانی ست که درقالب قطعات نمایشی کوتاه و مجزا در بخش خصوصی و جهت پخش در فضای مجازی درحال تهیه و تولید است که در هرقسمت از بازیگران تازه بهره گرفته می شود و هرفصل آن در یکی از سالنها و تماشاخانه های تهران تصویربرداری می گردد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار