رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

تهیه‌کننده سریال «در کنار پروانه‌ها» از آخرین وضعیت این سریال مناسبتی و ادامه فیلمبرداری در شمال کشور خبر داد. مجموعه تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید نیمه‌های فروردین فیلمبرداری خود را آغاز کرد و با توجه به آخرین اخبار ۲۰ درصد این پروژه مقابل دوربین رفته بود. حال برای اطلاع از آخرین اخبار […]

تهیه‌کننده سریال «در کنار پروانه‌ها» از آخرین وضعیت این سریال مناسبتی و ادامه فیلمبرداری در شمال کشور خبر داد.

مجموعه تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید نیمه‌های فروردین فیلمبرداری خود را آغاز کرد و با توجه به آخرین اخبار ۲۰ درصد این پروژه مقابل دوربین رفته بود.

حال برای اطلاع از آخرین اخبار تولید این مجموعه محرمی شبکه دو سیما با تهیه‌کننده «در کنار پروانه‌ها» تماس گرفتیم که بهروز مفید درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: تا این لحظه ۳۰ درصد کار فیلمبرداری شده است و در حال حاضر در شمال کشور مشغول تصویربرداری هستیم.

به گفته تهیه‌کننده سریال «در کنار پروانه‌ها»، این سریال پخش خود را در ماه صفر و احتمالا از ۱۵ شهریور آغاز می‌کند.

مفید درباره روند فیلمبرداری این مجموعه عنوان کرد: این سریال در ۲ مرحله در تهران فیلمبرداری می‌شود که یک مرحله در اردیبهشت‌ماه بود و سپس تصویربرداری را در شمال کشور آغاز کردیم و همچنین در مردادماه نیز در یک مرحله دیگر به تهران برمی‌گردیم برای تصویربرداری سکانس‌هایی و پس از آن دوباره فیلمبرداری را در شمال کشور شروع می‌کنیم. به همین علت برخی از بازیگران این کار هنوز مقابل دوربین نرفته‌اند.

به تازگی برزو ارجمند مقابل دوربین داریوش یاری در این سریال رفته است.

هنوز واکسن دریافت نکردیم

تهیه‌کننده «در کنار پروانه‌ها» با اشاره به اینکه کرونا آنقدر در برنامه‌ریزی‌های این گروه خللی ایجاد نکرده است در پاسخ به این پرسش که آیا عوامل و بازیگران «در کنار پروانه‌ها» تا این لحظه واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا خیر بیان کرد: صحبت‌هایی برای دریافت واکسن زده شد اما به دلیل اینکه ما در شهرستان مشغول به کار هستیم فعلا واکسن کرونا را دریافت نکرده‌ایم که امیدوارم این مساله هرچه زودتر حل شود و این امکان برای گروه «در کنار پروانه‌ها» فراهم شود.

این تهیه‌کننده در پایان بیان کرد: ممکن است بازیگر یا عوامل جدیدی به این پروژه اضافه شوند که در این صورت به مرور درباره آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

داستان سریال «در کنار پروانه‌ها» درباره جوانی است که به دلیل مشکلات متعددی که برای خود و خانواده‌اش به وجود می‌آید احساس می‌کند مورد غضب و قهر خداوند قرار گرفته اما حادثه‌ای باعث می‌شود تا او به این مهم که خداوند او را مورد عنایت خود قرار داده است پی ببرد.

بازیگرانی که تاکنون دعوت به همکاری شدند عبارتند از پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نسرین بابایی، نگار عابدی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی و مجید پتکی.

عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از تهیه‌کننده: بهروز مفید، کارگردان: داریوش یاری، نویسندگان: علی حمیدنژاد، سید حسن حسینی، سرپرست نویسندگان: امیرمحمد عبدی، دستیار یک کارگردان: احمد میرمحمدی، برنامه‌ریز: سیدعباس بهبودی، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، منشی صحنه: ایلار تقوی، طراح چهره‌پرداز: آرمین اسماعیلی، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر صدابرداری: محمد مرتضایی، طراح لباس و صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر تدارکات: مسعود مهدوی، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر امور مالی: فریبا قشلاقی، روابط عمومی: سپیده کامرانی‌فر.

سریال «در کنار پروانه‌ها» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود‌.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار