رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان به مدیریت منصور یزدانی تهیه کننده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، روز شنبه ۱۲ تیرماه مراسم بزرگداشتی را در تجلیل از ۵ دهه فعالیت هنری رضا صفایی پور برگزار نمود. در این مراسم که با استقبال پر شور علاقمندان و […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان به مدیریت منصور یزدانی تهیه کننده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر، روز شنبه ۱۲ تیرماه مراسم بزرگداشتی را در تجلیل از ۵ دهه فعالیت هنری رضا صفایی پور برگزار نمود.


در این مراسم که با استقبال پر شور علاقمندان و دوستداران هنر سینما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با اجرا و مدیریت هنری حمید عبدالحسینی در تماشاخانه سیمرغ به انجام رسید؛ ابتدا متنی در رثای شخصیت هنری و فردی رضا صفایی پور قرائت شد و پس از آن با پخش کلیپی، گزیده ای از هنرنمایی های این هنرمند کهنه کار و پیشکسوت برای حاضران به نمایش درآمد. پایان بخش این مراسم به اهدای لوح یادبود و هدایای نفیس موسسه تصویر یزدان ایرانیان اختصاص داشت که با حضور منصور یزدانی مدیرعامل موسسه و تهیه کننده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتربه رضا صفایی پور اهدا شد.

موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان با مدیریت منصور یزدانی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دارا بودن دو شعبه درنظر دارد از این پس با برگزاری مراسم بزرگداشت برای هنرمندان پیشکسوت، از سال ها فعالیت هنری آنان قدردانی نماید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار