رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

یک جایزه جدید در جشنواره فیلم توکیو با همکاری آمازون اهدا می‌شود. به نقل از اسکرین دیلی، جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو با همکاری سیستم آنلاین آمازون (ویدیو پرایم) جایزه آمازون پرایم ویدیو را از این پس اهدا می‌کند. این جایزه با هدف کشف استعدادهای جدید به کارگردان‌های تازه‌کار داخلی سازنده فیلم‌های کوتاه تعلق می‌گیرد. کارگردان‌هایی […]

یک جایزه جدید در جشنواره فیلم توکیو با همکاری آمازون اهدا می‌شود.

به نقل از اسکرین دیلی، جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو با همکاری سیستم آنلاین آمازون (ویدیو پرایم) جایزه آمازون پرایم ویدیو را از این پس اهدا می‌کند. این جایزه با هدف کشف استعدادهای جدید به کارگردان‌های تازه‌کار داخلی سازنده فیلم‌های کوتاه تعلق می‌گیرد.

کارگردان‌هایی که در ژاپن زندگی می‌کنند و هنوز فیلم بلند تجاری نساخته‌اند با فیلم‌های کوتاه زیر ۱۵ دقیقه می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

آمازون پرایم یک جایزه ۹ هزار دلاری (یک میلیون ین) برای برنده این رقابت در نظر گرفته و در عین حال فرصت تولید یک فیلم بلند برای آمازون استودیوز را برای برنده فراهم می‌کند.

رییس آمازون استودیوز در آسیا و اقیانوسیه هدف از راه‌اندازی این جایزه را کشف چهره‌های جدید از جامعه خلاق کارگردان‌ها، نویسندگان و تهیه‌کنندگان ژاپن خواند.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم ژاپن (TIFF) امسال از ۳۰ اکتبر تا ۸ نوامبر برگزار می‌شود. با این حال با توجه به میزان کنترل بیماری کرونا احتمال به تعویق افتادن یا لغو این دوره نیز می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار