رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

فیلم سینمایی «مغز استخوان» در جشنواره فیلم ونکوور به نمایش درمی‌آید. فیلم «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی و پخش بین المللی شرکت ایریماژ در نخستین نمایش بین‌المللی خود در جشنواره فیلم ونکوور روی پرده می‌رود. فیلم «مغز استخوان» با فیلمنامه‌ای از علی زرنگار و حضور بازیگرانی چون پری‌ناز ایزدیار، بابک حمیدیان، نوید پورفرج، بهروز شعیبی و جواد عزتی […]

فیلم سینمایی «مغز استخوان» در جشنواره فیلم ونکوور به نمایش درمی‌آید.

فیلم «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی و پخش بین المللی شرکت ایریماژ در نخستین نمایش بین‌المللی خود در جشنواره فیلم ونکوور روی پرده می‌رود.

فیلم «مغز استخوان» با فیلمنامه‌ای از علی زرنگار و حضور بازیگرانی چون پری‌ناز ایزدیار، بابک حمیدیان، نوید پورفرج، بهروز شعیبی و جواد عزتی تاکنون به واسطه تصویر وضعیت انسان در موقعیتی منحصر به فرد، داستانی پرکشش و پرداختی از احساسات‌گرایی کارگردان در مجامع مختلف بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و در نهایت برای نمایش در جشنواره فیلم ونکوور برگزیده شده است.

این جشنواره که چهلمین دوره آن از ۹ تا ۱۸ مهرماه در کشور کانادا برگزار می‌شود، یکی از رویدادهای غیر رقابتی در سینمای جهان به حساب می‌آید که ساختار اصلی آن براساس الگوی جشنواره جشنواره‌ها بنا نهاده شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار