رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

جان کرازینسکی اعلام کرد قسمت سوم «یک مکان ساکت» رسما در دست ساخت قرار دارد. به نقل از هالیوود ریپورتر، «یک مکان ساکت قسمت سوم» رسما در دست تولید قرار دارد و تاریخ اکران هدف آن نیز سال ۲۰۲۵ اعلام شده است. جان کرازینسکی کارگردان این مجموعه فیلم، این خبر را روز سه‌شنبه ۱۵ فوریه در […]

جان کرازینسکی اعلام کرد قسمت سوم «یک مکان ساکت» رسما در دست ساخت قرار دارد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، «یک مکان ساکت قسمت سوم» رسما در دست تولید قرار دارد و تاریخ اکران هدف آن نیز سال ۲۰۲۵ اعلام شده است.

جان کرازینسکی کارگردان این مجموعه فیلم، این خبر را روز سه‌شنبه ۱۵ فوریه در یک برنامه مربوط به کمپانی پارامونت اعلام کرد.

هنوز هیچ کارگردان یا نویسنده ای برای این پروژه معرفی نشده است، اگرچه به نظر می رسد انتخاب کرازینسکی برای ساخت این فیلم یک روال طبیعی باشد.

از زمان عرضه «یک مکان ساکت» در سال ۲۰۱۸ این فرنچایز به جواهری برای کمپانی پارامونت تبدیل شده است. همچنین قرار است مایکل سانوسکی کارگردان فیلم «خوک» بر اساس ایده ای از کرازینسکی اسپین آفی بر این فیلم در سال ۲۰۲۳ بسازد.

اولین قسمت «یک مکان ساکت» که توسط کرازینسکی و گروه برایان وودز و اسکات بک نوشته شد، کرازینسکی را به کارگردانی در لیست A سینماگرهای هالیوود تبدیل کرد. فیلم «یک مکان ساکت» نقدهای مثبتی را نیز دریافت کرد و ۳۴۰٫۹ میلیون دلار در سطح جهان فروش داشت.

کرازینسکی نویسندگی و کارگردانی قسمت دوم «یک مکان ساکت» را نیز برعهده داشت که در می ۲۰۲۱ به عنوان اولین فیلمی شناخته شد که پس از تعطیلی چند ماهه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به طور انحصاری در سینماها نمایش داده شد و در نهایت توانست به فروش جهانی ۲۹۷ میلیون دلار برسد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار