رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

پنجمین شب از برنامه نوروز در راه است میزبان جامعه اتوبوسرانان و رانندگان خدوم این قشر بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه نوروز در راه است، پنجمین شب ویژه برنامه استقبال از بهار شبکه پنج سیما با حضور مهران رجبی، رانندگان خدوم اتوبوسرانی تهران و پویا بیاتی، خواننده خوب کشورمان […]

پنجمین شب از برنامه نوروز در راه است میزبان جامعه اتوبوسرانان و رانندگان خدوم این قشر بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه نوروز در راه است، پنجمین شب ویژه برنامه استقبال از بهار شبکه پنج سیما با حضور مهران رجبی، رانندگان خدوم اتوبوسرانی تهران و پویا بیاتی، خواننده خوب کشورمان روی آنتن رفت.
در این قسمت از برنامه مهران رجبی از خاطرات خودش از برخورد با رانندگان اتوبوس گفت و اینکه یکبار اتوبوس با آینه ماشین ایشان برخورد کرده و با شوخی و خنده از هم گذشتند و عبور کردند.
حسن رشیدی گورابی نفر اول برگزیده آرای مردمی به خاطره ای از گرفتن سارق در اتوبوس و در میان جمعیت اشاره کرد و گفت: ما نهایت تلاش خودمان را می کنیم تا مردم از ما رضایت داشته باشند؛ آن روز هم خانمی کیفش را در شلوغی اتوبوس ربوده بودند و من با متوقف کردن خودرو توانستم از سارق بخواهم کیف را تحویل بدهد و سارق بطور مخفیانه کیف را کف اتوبوس انداخت و مشخص نشد که چه کسی بود.
علی امراللهی کیا نیز به وقوع حادثه در تعمیرگاه اتوبوس گریزی زد و گفت: احتمال خطر همیشه وجود دارد، یک روزی اتوبوسی برای تعمیر آورده بودند و ما از نشتی گاز خودرو خبرنداشتیم و اتوبوس منفجر شد ولی خوشبختانه آسیبی به کسی نرسید.
غلامرضا هاشم زاده نیز که به امانت داری و بذله گویی در میان مسافران مشهور است گفت: خوشبختانه مردم به صنف ما اعتماد دارند و بارها شده که کلید منزل یا مغازه خود را می آورند تا به محل کسب و زندگی شان در غیابشان رسیدگی کنیم.
در این برنامه همچنین گروه آوازی تهران و پویا بیاتی به اجرای موسیقی پرداختند و لحظات شادی را برای بینندگان شبکه رقم زدند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار