رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 16 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سعید پیردوست (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) در فیلم‌های متعدد مسعود کیمیایی، سیروس الوند و سریالهای متعددی از مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته است. وی از زمانی که فعالیت هنری خود را آغاز کرده، در بیش از ۳۸ فیلم به ایفای نقش پرداخته […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سعید پیردوست (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) در فیلم‌های متعدد مسعود کیمیایی، سیروس الوند و سریالهای متعددی از مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته است. وی از زمانی که فعالیت هنری خود را آغاز کرده، در بیش از ۳۸ فیلم به ایفای نقش پرداخته و سریالهای «قهوه تلخ» و «ساخت ایران» را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

ویژه برنامه نوروزی «تاک» با شعار «روایت ایده‌های قابل گسترش» در ایام نوروز ۱۴۰۱ ، میزبان چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف هنر و ورزش خواهد بود. مهمانان این برنامه در بخش اول برنامه به صورت تد اکس، روایت شکست‌ها و موفقیت‌ و فراز و نشیب زندگی خود را برای مخاطب بازگو خواهند کرد و در بخش دوم به سؤالات جذاب و متفاوت داریوش کاردان پاسخ خواهند گفت.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد است که در ایام نوروز، هرشب ساعت ۲۳:۴۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار