رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلم کوتاه «داستان یک دیدار» در سالروز ملی پیوند اعضا از شبکه سلامت سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه سلامت سیما شنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ در سالروز ملی پیوند اعضا و برای سپاس از خانواده های بزرگوار اهدا کننده عضو، فیلم کوتاه داستانیِ «داستان […]

فیلم کوتاه «داستان یک دیدار» در سالروز ملی پیوند اعضا از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه سلامت سیما شنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ در سالروز ملی پیوند اعضا و برای سپاس از خانواده های بزرگوار اهدا کننده عضو، فیلم کوتاه داستانیِ «داستان یک دیدار» به کارگردانی محمدحسین عابدینی را نمایش می دهد.

این فیلم کوتاه داستانی، روایت گرِ شرایط ، احساسات و عواطف خانواده های اهدا کننده عضو می باشد و توصیف گر اتفاقاتی است که پیرامون این فداکاری انسان دوستانه، در زندگی آنها رخ داده است.

داستان این فیلم درباره دختر نوجوانی به نام ارنواز است که برای دیدار با دخترِ نوجوان دیگری به نام ویدا ، تمایل زیادی دارد؛ اما ویدا که برادرش را از دست داده ، به این دریای اشتیاق و تلاش ارنواز توجهی نمی کند و درخواست های پرشور و پرحرارت او را رد می نماید.

این فیلم ، جایزه بهترین بازیگری کودک را از جشنواره “اسکرین پاور انگلستان” (لندن – ۲۰۲۰) دریافت کرده است.

خانواده های اهدا کننده عضو، نقش بی مانندی در نجات جان بسیاری از هم وطنان مان داشته اند و نمایش داستان زندگی آنها می تواند تصویر گویاتری از اوج فداکاری و رشادت آنها را به جامعه ارائه بدهد و شرایط سخت و پیچیده ای که در هنگام ایستادن و انتخاب بر سرِ دوراهی اهدای عضو و تصمیم گیری در آن لحظات کوه فرسا داشته اند، برای دیگر ایرانیان روشن تر نماید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار