رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

مجموعه مستند «آینده کار» برای اولین بار از شنبه تا دوشنبه، ۲۲ تا ۲۴ مرداد ساعت ۲۲، از شبکه چهار سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه مستند سه قسمتی «آینده کار» محصول سال ۲۰۲۱ شبکه PBS است و به تغییراتی که در کار و شغل […]

مجموعه مستند «آینده کار» برای اولین بار از شنبه تا دوشنبه، ۲۲ تا ۲۴ مرداد ساعت ۲۲، از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه مستند سه قسمتی «آینده کار» محصول سال ۲۰۲۱ شبکه PBS است و به تغییراتی که در کار و شغل بشر به دلیل تحولاتی که در فناوری، اتوماسیون، رشد اقتصاد گیگ، کرونا و موضوعات دیگر پیش آمده، می پردازد و از جنبه‌های اجتماعی، انسانی، آینده‌نگرانه و نقادانه این موضوع را بررسی می‌کند.

ایجاد فرهنگ دورکاری و یا کار از منزل به زمان و تلاش زیادی نیاز داشت اما کرونا این فرهنگ را در یک روز در جهان جا انداخت . برخی معتقدند که پس از حل مشکل کرونا مشاغل به دوره پیش از کرونا باز نمیگردند و دورکاری آینده مشاغل متوسط خواهد بود … آیا براستی چنین خواهد شد ؟

آینده کار، مصون از آینده و انقلاب صنعتی جدید عناوین سه اپیزود از این مجموعه مستند هستند که از شنبه تا دوشنبه، ۲۲ تا ۲۴ مرداد ساعت ۲۲و روز بعد در ساعت های ۲ بامداد، ۷ و ۱۵ باز پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار