رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پشت صحنه مجموعه «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری جمعه (۱۱ فروردین) ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. «سلمان فارسی» بزرگترین مجموعه‌ای است که صدا و سیما این روزها در دستور کار دارد. چندی پیش روزهای پایانی فیلمبرداری آن در فصل بیزانس سپری شد و قرار است به زودی عوامل و هنرمندان این […]

پشت صحنه مجموعه «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری جمعه (۱۱ فروردین) ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«سلمان فارسی» بزرگترین مجموعه‌ای است که صدا و سیما این روزها در دستور کار دارد. چندی پیش روزهای پایانی فیلمبرداری آن در فصل بیزانس سپری شد و قرار است به زودی عوامل و هنرمندان این مجموعه وارد فصل جدیدی از فیلمبرداری شوند.

این مجموعه قرار است به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اکرم (ص) در سه فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام بپردازد و فیلمبرداری آن از اواخر آذر ۱۳۹۸ آغاز شده است. این در حالی است که داوود میرباقری کارگردان این سریال، زمان پخش احتمالی این مجموعه ۶۰ قسمتی را در صورت تداوم حمایت‌ها سال ۱۴۰۵ تخمین زده است.

داریوش فرهنگ، فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایت، چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، شکرخدا گودرزی، علیرضا مهران، سیامک اطلسی و … در «سلمان فارسی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار