رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

بنیاد سینمایی فارابی با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، این اقدام شرم‌آور و دین ستیزانه علیه کلام الهی را جنایت روانی بر ضد انسان‌های موحد دانست. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن این بیانیه به شرح ذیل است: بنیاد سینمایی فارابی با تسلیت ایام […]

بنیاد سینمایی فارابی با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، این اقدام شرم‌آور و دین ستیزانه علیه کلام الهی را جنایت روانی بر ضد انسان‌های موحد دانست.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بنیاد سینمایی فارابی با تسلیت ایام شهادت سرور آزادی‌خواهان جهان حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران مظلومش، اهانت دین ستیزانه و ضد توحیدی در سوئد و دانمارک نسبت به ساحت قرآن کریم را اقدامی شرم‌آور علیه کلام الهی و جنایت روانی بر ضد انسان‌های موحد می‌داند و همنوا با هنرمندان و اهالی سینمای ایران این اقدام وقیحانه را محکوم می‌نماید.
قرآن کلام الهی، طی قرون متمادی هدایتگر عقل و قلب میلیاردها نفر انسان حقیقت طلب بوده و تا ابد نیز روشنگر قلوب نسل‌های بشری خواهد بود.‌ قرآن این مصحف شریف به همگان مسیر انسانیت، محبت به انبیای الهی و احترام به کتب آسمانی را آموخت. اهانت به کتاب الهی، خلاف همه معیارهای اعتقادی، اخلاقی، عقلانی و انسانی است، به همین دلیل قلوب میلیاردها نفر انسان موحد و حقیقت‌جو در اقصی نقاط جهان، از عاملان و حامیان این اقدام شرم‌آور، آکنده از لعن و نفرت است و این اقدام وقیحانه را محکوم می‌نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار