رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

بیست و پنجمین قسمت برنامه «نشان ارادت»، امروز میزبان سه بانوی موفق در عرصه هنر خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، بیست و پنجمین قسمت برنامه «نشان ارادت»، سه‌شنبه ۱۴ شهریور میزبان سه بانوی موفق در عرصه هنر خواهد بود. فضه سادات حسینی و قدسیه صالحی (از بانوان موفق در […]

بیست و پنجمین قسمت برنامه «نشان ارادت»، امروز میزبان سه بانوی موفق در عرصه هنر خواهد بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، بیست و پنجمین قسمت برنامه «نشان ارادت»، سه‌شنبه ۱۴ شهریور میزبان سه بانوی موفق در عرصه هنر خواهد بود. فضه سادات حسینی و قدسیه صالحی (از بانوان موفق در عرصه اجرا) و فاطمه شریفی (بانوی موفق در رشته عکاسی) مهمانان این قسمت از برنامه نشان ارادت خواهند بود.
فضه سادات حسینی، در سال ۸۸ وقتی دانشجوی ترم ۳ فوق لیسانس حقوق بود به پیشنهاد یکی از اساتیدش در فراخوان گویندگی شبکه خبر شرکت کرد و قبول شد و از همان ابتدا، کارش را با دبیری خبر و گویندگی آغاز کرد.
قدسیه صالحی، دومین مهمان این برنامه در برنامه‌های پر مخاطبی همچون سلام تهران شبکه تهران، سلام صبح بخیر شبکه یک و… در حال فعالیت است. شروع فعالیت این مجری توانمند در حوزه اجرا از سال ۹۵ با برنامه دو طرفه بود. وی در زمینه نقاشی بسیار ماهر است و نقاشی‌های حجم‌دار رسم می‌کند. همچنین در حوزه شعر نیز خوش‌ذوق بوده و اشعاری را به رشته تحریر درآورده است.
فاطمه شریفی نیز از بانوان موفق در رشته عکاسی است که تاکنون نمایشگاه هایی برگزار کرده است.
این سه بانوی هنرمند با حضور در بیست و پنجمین قسمت نشان ارادت که سه‌شنبه چهاردهم شهریور روانه آنتن می‌شود، از خاطرات و ارادتشان به سید و سالار شهیدان مطالب جالب و جذابی بیان می‌کنند.

برنامه «نشان ارادت» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات است که تهیه‌کنندگی آن را پویان هدایتی به عهده دارد. این برنامه هرروز ساعت ۱۷:۱۰ روانه آنتن شده و بازپخش آن ساعات ۴:۲۰ صبح و ۱۳:۱۵ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار