رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ کمدی سینمایی «هتل» تازه‌ ترین ساخته مسعود اطیابی به تهیه ‌کنندگی محمد شایسته به عنوان جدی‌ترین رقیب «فسیل» سرانجام از روز گذشته راهی سینماها شد تا ویترین گیشه سینمای ایران، بعد از شش ماه یکه‌ تازی این فیلم، مدعی تازه پیدا کند. «هتل» در روز […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ کمدی سینمایی «هتل» تازه‌ ترین ساخته مسعود اطیابی به تهیه ‌کنندگی محمد شایسته به عنوان جدی‌ترین رقیب «فسیل» سرانجام از روز گذشته راهی سینماها شد تا ویترین گیشه سینمای ایران، بعد از شش ماه یکه‌ تازی این فیلم، مدعی تازه پیدا کند.
«هتل» در روز نخست اکران خود در چهارشنبه ۵ مهر، توانست با فروشی بیش از نیم ‌میلیارد تومان، صدرنشین تازه فروش روزانه سینماها شود و وعده یک آخر هفته پرفروش را بدهد. این درحالی است که کمدی «فسیل» پس از شش ماه صدرنشینی، سکوی نخست را با فروش ٢٨٠ میلیون تومانی از دست داد.
با اکران فیلم‌های جدید، موج اکران پاییزه سینماها آغاز شده است و باید دید تا چه میزان در گیشه سینمای ایران تغییر و تحول ایجاد می‌کند و آیا باز هم مشابه شش ماه نخست سال قرار است بار فروش سینمای ایران بر دوش تنها یک فیلم باشد، یا این مسئولیت سنگین بین فیلم‌های دیگر نیز تقسیم می‌شود.
«هتل» با زوج کمدی پژمان جمشیدی و محسن کیایی، قصه یک هتل پردردسر را روایت می‌کند که با ورود ٢ مرد و ۴ زن وارد ماجراهایی عجیب می‌شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار