رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «ایران سرود» این‌بار در قالب یک برنامه متفاوت و ویژه با نام «مهمانی امت احمد(ص)»، مهمان مردم مهمان‌نواز کردستان خواهد بود. این برنامه که جمعه هفتم مهر در محل پیاده‌راه فردوسی سنندج به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) به روایت اهل سنت برپا خواهد […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «ایران سرود» این‌بار در قالب یک برنامه متفاوت و ویژه با نام «مهمانی امت احمد(ص)»، مهمان مردم مهمان‌نواز کردستان خواهد بود.
این برنامه که جمعه هفتم مهر در محل پیاده‌راه فردوسی سنندج به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) به روایت اهل سنت برپا خواهد شد، قرار است قطعه «جان دلم» را با اجرای یک گروه ۵۰۰ نفری اجرا نمایند.
همچنین به منظور فراهم آوردن لحظات شاد و مفرح در این مراسم، هنرمندانی در عرصه خوانندگی، اجرا، بازیگری و… همچون علیرضا افتخاری، سیدجواد هاشمی، حامد سلطانی، احسان مهدی، آزاده آل ایوب (خاله نرگس)، عروسک پنگول، احسان یاسین، پیام عزیزی، فرید رحیمی، کاظم نوربخش و سیدمحمدرضا نوشه‌ور حضور خواهند داشت و از گروههای دف‌نوازی و شعبده‌بازی نیز دعوت به عمل آمده است.
«مهمانی امت احمد(ص)» در قالب برنامه «ایران سرود»، جمعه هفتم مهر ساعت ۱۶ و ۲۱ از شبکه دو پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار