رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 24 May

رادیو صبا به مناسبت سالروز درگذشت حضرت معصومه (ص) ویژه برنامه‌های «سرگذشت،شهر بهشت، صبح ارادت، ساده و صمیمی و نواهنگ» را تقدیم شنوندگان می کند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی صبا، چهارشنبه سوم آبان در شب شهادت حضرت معصومه (س) با ویژه برنامه «شهر بهشت» همراه مخاطبان می‌شود. […]

رادیو صبا به مناسبت سالروز درگذشت حضرت معصومه (ص) ویژه برنامه‌های «سرگذشت،شهر بهشت، صبح ارادت، ساده و صمیمی و نواهنگ» را تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی صبا، چهارشنبه سوم آبان در شب شهادت حضرت معصومه (س) با ویژه برنامه «شهر بهشت» همراه مخاطبان می‌شود. این ویژه برنامه با پخش موسیقی و سکانس‌هایی از فیلم‌های مناسبتی، شهادت حضرت معصومه (س) را گرامی می‌دارد و در ادامه ویژه برنامه «سرگذشت» را با موضوع علت سفر حضرت معصومه(س) به شهر قم راهی آنتن می‌ کند. این برنامه مستند ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

روز پنجشنبه ویژه برنامه «صبح ارادت» ساعت ۶:۳۰ به مناسبت این روز با موضوع روشن بینی و بصیرت تقدیم مخاطبان می‌شود.

رادیو صبا در برنامه زنده «ساده و صمیمی» شنونده دلگویه‌ها و درد و دل‌های مخاطبان می‌شود. این برنامه ساعت ۱۵:۳۰ پخش می‌شود.

برنامه موسیقی محور «نواهنگ» به مناسبت روز شهادت این مصرع را برای تکمیل به مخاطبان پیشنهاد می‌کند که «محزون شبیه عصر پاییزم» این برنامه ساعت ۱۸:۳۰ راهی آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار