رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

ویژه برنامه «همسفر من» به مناسبت ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱، روز حماسه، ایثار و شهادت چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۲۲ از گلستان شهدای شهر اصفهان به صورت زنده و مستقیم از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این ویژه برنامه معارفی با […]

ویژه برنامه «همسفر من» به مناسبت ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱، روز حماسه، ایثار و شهادت چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۲۲ از گلستان شهدای شهر اصفهان به صورت زنده و مستقیم از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این ویژه برنامه معارفی با موضوع یاد بود تشیع پیکر مطهر ۳۷۰ شهید عملیات محرم در گلستان شهدا، میزبان خانواده های شهدای غزه، شهدای مدافع حرم و امنیت خواهد بود.«همسفر من» در بخش های متنوع و مختلف ضمن گفتگو با خانواده های محترم شهدا، نمایش و اجرای سرود نیز خواهد داشت. پخش فعالیت های دختران نوجوان و جوان فعال در فضای مجازی از دیگر بخش های تماشایی برنامه همسفر من است که  تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
بنا بر آمار در عملیات محرم سال ۶۱ تقریبا ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از رزمندگان شهید و مجروح شدند که از میان آنان یک هزار و ۲۵۰ رزمنده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. در این میان ۷۵۰ شهید مظلوم و حماسه آفرین سهم اصفهان بود و فقط در یک روز پیکر مطهر ۳۷۰ نفر از آنها را در این شهر تشییع و خاکسپاری کردند.
ویژه برنامه «همسفر من»در دو قسمت امشب چهارشنبه ساعت ۲۲ و فردا پنج شنبه ساعت ۱۱:۲۰دقیقه از شبکه تهران روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار