رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

برنامه «تهران ۲۰» امشب یکشنبه ۲۸ آبان ماه به تبیین و بررسی معضل قدیمی و دغدغه شهری شهروندان کلانشهر تهران می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، آلودگی هوا معضل این روزهای کلانشهر‌های کشور است. مواجهه با آلاینده ذرات معلق هوا می‌تواند به تشدید بیماری‌های قلبی و ریوی و تضعیف […]

برنامه «تهران ۲۰» امشب یکشنبه ۲۸ آبان ماه به تبیین و بررسی معضل قدیمی و دغدغه شهری شهروندان کلانشهر تهران می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، آلودگی هوا معضل این روزهای کلانشهر‌های کشور است. مواجهه با آلاینده ذرات معلق هوا می‌تواند به تشدید بیماری‌های قلبی و ریوی و تضعیف سیستم ایمنی بدن منجر شود. چگونگی رفع این دغدغه موضوعی است که امشب در «تهران ۲۰» به آن پرداخته می‌شود.سید محمدمهدی میرزایی قمی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران مهمانان امشب برنامه «تهران ۲۰» خواهند بود تا پیرامون موضوع برنامه گفتگو نمایند.
برنامه «تهران ۲۰» کاری از گروه شهرستان های شبکه تهران، به تهیه کنندگی مجتبی احمدی و مصطفی خانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ تقدیم نگاه مخاطبان می شود. این برنامه با اجرای علی مروی و سیده زهرا عبدالهی از آنتن این شبکه تهران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار