رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

فیلم «برای آوا» به تهیه کنندگی فرانک فروتن و کارگردانی محسن سراجی در ادامه حضور جهانی خود راهی پنجاه و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم گوا در هندوستان شد. گوا جشنواره اصلی هند است که سالانه در شهر ساحلی گوا برپا می‌شود و یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم در آسیا محسوب می‌شود. فیلم برای آوا که در ژانر […]

فیلم «برای آوا» به تهیه کنندگی فرانک فروتن و کارگردانی محسن سراجی در ادامه حضور جهانی خود راهی پنجاه و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم گوا در هندوستان شد.

گوا جشنواره اصلی هند است که سالانه در شهر ساحلی گوا برپا می‌شود و یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم در آسیا محسوب می‌شود.

فیلم برای آوا که در ژانر کودک و نوجوان تولید شده است تا کنون در چندین جشنواره آمریکایی از جمله ریجفیلد موفق به کسب جایزه شده است و اکنون شانس خود را برای طاووس طلایی گوا امتحان می کند.

برای آوا داستان رفاقت ناب و تلاش یک گروه نوجوان تئاتری است برای حل مشکل همگروهی ایرانی _ افغانستانی شان.

مهدی زمین پرداز، نگار عابدی، رضا جهانی ، محمدهادی عطایی، فرانک فروتن و ریحانه یزدانیار در کنار بازیگران نوجوان در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.

شروین منیعی تدوینگر، عبدالقادر طاها زاده مدیر فیلمبرداری، آرش قاسمی صداگذار، سپهر سراجی آهنگساز و خانه تئاتر البرز مجری طرح پروژه هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار