رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

بهروز شعیبی در ششمین تجربه سینمایی خود به سراغ یک فیلم موزیکال خانوادگی رفته است که با تجارب قبلی اش متفاوت می باشد و نشان از تنوع طلبی فیلمساز دارد. فیلم علیرغم داشتن فیلمنامه متوسط و روایتی ساده از تعلیق های مناسب نیز برخوردار است. روایت زندگی شخصی یک خواننده پاپ و چالشی که در […]

بهروز شعیبی در ششمین تجربه سینمایی خود به سراغ یک فیلم موزیکال خانوادگی رفته است که با تجارب قبلی اش متفاوت می باشد و نشان از تنوع طلبی فیلمساز دارد. فیلم علیرغم داشتن فیلمنامه متوسط و روایتی ساده از تعلیق های مناسب نیز برخوردار است. روایت زندگی شخصی یک خواننده پاپ و چالشی که در شب اجرای کنسرتش مواجه می شود محوریت داستان را شکل می دهد. با توجه به اینکه نقش اصلی فیلم خواننده پاپ می باشد، کارگردان می توانست از خوانندگان مطرح پاپ به عنوان بازیگر این نقش استفاده نماید که انتخاب حامد کمیلی را ترجیح داده است.

از نکات مثبت و قابل توجه «آغوش باز» سیاه نبودن فضای اثر است در زمانی که اغلب آثار سینمایی و نمایش خانگی در دام موضوعات تلخ و تکراری از قبیل خیانت، اعدام، تجاوز و… گرفتار شده اند این فیلم را می توان به دور از تنش و با آغوش باز در سینما به تماشا نشست.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار