رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

با پایان مراحل فنی فیلم کوتاه «آخرین پرواز» به نویسندگی و کارگردانی نیما عباسی و در آستانه اولین اکران، پوستر این اثر رونمایی و منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با اولین اکران فیلم کوتاه «آخرین پرواز» به نویسندگی و کارگردانی نیما عباسی، پوستر رسمی این اثر منتشر […]

با پایان مراحل فنی فیلم کوتاه «آخرین پرواز» به نویسندگی و کارگردانی نیما عباسی و در آستانه اولین اکران، پوستر این اثر رونمایی و منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با اولین اکران فیلم کوتاه «آخرین پرواز» به نویسندگی و کارگردانی نیما عباسی، پوستر رسمی این اثر منتشر شد.

این فیلم کوتاه که اولین اکران آن روز پنجشنبه ۱۰ اسفند در سالن موزه هنرهای معاصر تهران انجام خواهد شد به‌زودی راهی جشنواره‌های بین‌المللی می‌شود.

«آخرین پرواز» مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستانی واقعی از مادری است که فرزندان خود را در یک سانحه هوایی از دست می‌دهد.

ثریا صابری، نیما لبخنده، شهلا رحیمی و پارسا امیدوار بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از مشاور کارگردان: سید محمدرضا خردمندان، مشاوران متن: علی ذوالفقاری و مطهره پورجعفر، پژوهش: محمد جلایی، مدیر فیلمبردار: رامان بیگی، مدیر صدابردار: علی ستاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سنا کاظمی، تدوین: نیما عباسی، اصلاح رنگ و نور: یاور دره‌زمی، آهنگساز: ساتیار شوند دشت و سروش فیوژن، آوا و سینتی‌سایزر: یگان بهرامی، طراحی و ترکیب صدا: سروش فیوژن ، طراح گریم: سنا کاظمی، انتخاب لباس: سودابه نصر، روابط عمومی: نگار امیری.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار