رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

فیلم سینمایی «آلبی و اسرار جاذبه» با گویندگی ۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این انیمیشن در گونه علمی تخیلی و ماجراجویی محصول آلمان در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه امید سیما […]

فیلم سینمایی «آلبی و اسرار جاذبه» با گویندگی ۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این انیمیشن در گونه علمی تخیلی و ماجراجویی محصول آلمان در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.مدیر دوبله این انیمیشن مهوش افشاری و صدابردار آن سهیل عابدی است. امیر حکیمی، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، سعید شیخ زاده و مهوش افشاری صداپیشه های این اثر بوده اند.

این انیمیشن جذاب و دیدنی در خصوص باور به خود و داستان اکتشافات انیشتین در خصوص فضا و مکان است و بیشتر بر جنبه‌های فردی و رسیدن به رؤیاها تأکید دارد.

در این انیمیشن مستند جنبه های علمی نظریه نسبیت انیشتین در قالب پویانمایی برای مخاطب نوجوان به تصویر کشیده می شود و به خاطر بار علمی و اطلاعاتی آن می تواند برای نوجوانان علاقه مند به مسائل علمی سودمند و آموزنده و الهام بخش باشد.

شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان شبکه امید سیما پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار