رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

فیلم سینمایی «پایمردی» با گویندگی ۳۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن، جنایی و هیجانی محصول هند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.مدیر دوبله […]

فیلم سینمایی «پایمردی» با گویندگی ۳۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن، جنایی و هیجانی محصول هند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی و صدابرداری آن به عهده بهزاد توکلی است. ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، شهریار ربانی، علی اصغر نیک رضایی، شیرین روستایی، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، غلامرضا مهرزادیان، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال، حسین نورعلی و مهسا عرفانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره یک خلافکار مشهور است که قصد دارد کلاه برداری پلیس و بانک از مردم را افشا کند.

فیلم یک پروژه بلند پروازانه از سینمای تامیل زبان در هندوستان است و جلوه های فراوان بصری و صحنه های اکشن پرخرج در آن کاملاً نمود بارزی دارد و مخاطب را جذب فیلم می کند.

شبکه‌ی تهران، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار