رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

جدیدترین قسمت از برنامه «مدار بسته» به میزبانی «ابراهیم شفیعی»، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی همراه با ابراهیم شفیعی (بازیگر و دوبلور)  گفت‌وگویی صمیمانه و شنیدنی خواهند داشت. ابراهیم شفیعی متولد ۱۳۵۴ در […]

جدیدترین قسمت از برنامه «مدار بسته» به میزبانی «ابراهیم شفیعی»، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی همراه با ابراهیم شفیعی (بازیگر و دوبلور)  گفت‌وگویی صمیمانه و شنیدنی خواهند داشت.

ابراهیم شفیعی متولد ۱۳۵۴ در شهر تبریز از ۱۳۶۹ وارد حوزه هنری تئاتر تبریز شد، و از سال ۱۳۸۰ وارد حرفه دوبله و عضو انجمن گویندگان وسرپرستان گفتار فیلم شد. شفیعی که بازیگری را با طنز «خنده بازار» آغاز نمود، کارتون های بسیار زیادی را دوبله کرده است، که «تئودور» در کارتون «آلوین و سنجاب ها» از به یادماندنی ترین آنهاست.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که تازه ترین قسمت آن با حضور ابراهیم شفیعی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار