رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

فیلم سینمایی «لینولئوم» با گویندگی۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه کمدی، درام و علمی ـ تخیلی، محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش […]

فیلم سینمایی «لینولئوم» با گویندگی۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه کمدی، درام و علمی ـ تخیلی، محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی شراره حضرتی و صدابردار آن روژین جشن سده است. شیلا آژیر، ارغوان افراسیاب، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، محمدرضا حسینیان، مونا خجسته، شیرین روستایی، حسین سرآبادانی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، علی منانی، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، نازنین یاری و شراره حضرتی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: کمرون ادوین یک منجم و عاشق فضانوردی است. او در لحظات آخر زندگی‌اش، گذر عمر و خاطراتش را با همسرش، می‌بیند.

«لینولئوم» درامی سوررئال از زندگی یک مرد است. اثر در واقع جریان سیال ذهن این شخصیت است که در لحظات آخر همه گذشته و زندگیش را مرور می‌کند. تا سکانس آخرِ فیلم، مشخص نیست که ماجرا چیست. مخاطب سیلی از حوادثی را می‌بیند که به نظر می رسد عنصر تصادف نقشی تعیین‌کننده در آن‌ها دارد اما در پایان ورق بر می‌گردد و قدرت کارگردان در روایت گذشته این شخصیت و نشانه گذاری‌هایی که در طول اثر داشته، مشخص می‌شود. فیلم برنده ۳ و نامزد ۶ جایزه دیگر از جشنواره ها و جوایز سینمایی مختلف شده است.

شبکه‌ی چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار