رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 16 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

سیزدهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی از استان اردبیل، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این قسمت از برنامه «کار خونه» ‌روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «ناهید فرهادی»، ساکن منطقه «عنبران» از توابع شهرستان […]

سیزدهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی از استان اردبیل، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این قسمت از برنامه «کار خونه» ‌روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «ناهید فرهادی»، ساکن منطقه «عنبران» از توابع شهرستان «نمین» استان اردبیل کارآفرین در حیطه گلیم بافی است؛ که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها  و فضاهای موجود در شهر و روستای محل زندگی اش و راه اندازی این کسب و کارعلی رغم شکست‌های متعدد، باراه اندازی کارگاهش، هشت هنرمند گلیم باف را در کارگاه و چهل بانوی پرتلاش را در منازلشان مشغول به کار کند.
لازم به ذکر است که خانم فرهادی از راهبران شغلی موفق استان اردبیل است.

در این قسمت از مستند، «علیرضا حسین نژاد » مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضمن بازدید از طرح اشتغال‌زایی خانم فرهادی درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت می‌کند.
هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.
مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که سیزدهمبن قسمت آن پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار