رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی ۲» این اثر آماده دریافت پروانه نمایش است. حسن توکل‌نیا کارگردان و تهیه کننده سینما با بیان اینکه «چند می‌گیری گریه کنی ۲» به کارگردانی علی توکل نیا آماده شده است، اظهار کرد: فیلمبرداری این فیلم سینمایی قبل از شیوع بیماری کرونا به پایان رسید، اما مراحل فنی […]

با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی ۲» این اثر آماده دریافت پروانه نمایش است.

حسن توکل‌نیا کارگردان و تهیه کننده سینما با بیان اینکه «چند می‌گیری گریه کنی ۲» به کارگردانی علی توکل نیا آماده شده است، اظهار کرد: فیلمبرداری این فیلم سینمایی قبل از شیوع بیماری کرونا به پایان رسید، اما مراحل فنی آن دستخوش تاخیر شد، ولیکن اخیرا این فیلم سینمایی آماده شده است.

این تهیه‌کننده اعلام کرد: کارگردانی این فیلم سینمایی را برادرم علی توکل‌نیا بر عهده دارد. ابوالفضل پورعرب، اشپیتیم آرفی، محیا دهقانی، عباس جمشیدی، اسدالله یکتا، مهران رجبی، حمید لولایی و… از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

وی درباره شرایط فیلمسازی گفت: متاسفانه فیلمسازی بسیار گران شده است همچنین رانت‌هایی که در این حوزه برای عده‌ای خاص وجود دارد، امکان کار کردن را از بسیاری سینماگران گرفته است. این ممانعت‌ها برای کار کردن در شرایطی است که تهیه‌کنندگانی نظیر من با توجه به سابقه طولانی تولید نمی‌دانیم چه فیلمی بسازیم که با مشکل ممیزی مواجه نشود.

توکل نیا در پایان اعلام کرد: به تازگی فیلمی کوتاهی با نام «زندگی» ساخته شایان سبزعلی را تولید کرده‌ام. این مستند ۱۰ دقیقه‌ای به موضوع رحم اجاره‌ای توجه دارد. این اثر قرار است در جشنواره‌ها حضور پیدا کند.

ابوالفضل پورعرب، اشپیتیم آرفی، محیا دهقانی، عباس جمشیدی، اسدالله یکتا، فرشاد حسینی موحد، مرجان شکوفکی، هستی فرحی، احسان عباسی، عباس نعمتی، با حضور حمید لولایی و با هنرمندی مهران رجبی، گیتی معینی، بهروز خوش فطرت و با معرفی حامد آهنگی در فیلم «چند می‌گیری گریه کنی ۲» نقش‌آفرینی می‌کنند.

اولین قسمت از فیلم سینمایی «چند می گیری گریه کنی» در سال ۱۳۸۴ به کارگردانی شاهد احمدلو، تهیه کنندگی حسن توکل نیا و نویسندگی محسن تنابنده و حسن وارسته تولید شده است.

منبع:صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار