رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • سه شنبه 5 مرداد 1400 - 12:35
  • کد خبر : 72827
  • تئاتر
  • چاپ خبر : آغاز میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از نمایش «ببو»

پردیس تئاتر شهرزاد از شب گذشته میزبان نمایش «ببو» شد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد، در ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه، ۴خردادماه یک‌هزار و چهارصد، میزبان نمایش «ببو» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی شد‌. بازیگران این نمایش ۸۰دقیقه‌ای(به ترتیب الفبا) عبارت از؛ پرستو الماس، نیکو […]

پردیس تئاتر شهرزاد از شب گذشته میزبان نمایش «ببو» شد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد، در ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه، ۴خردادماه یک‌هزار و چهارصد، میزبان نمایش «ببو» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی شد‌. بازیگران این نمایش ۸۰دقیقه‌ای(به ترتیب الفبا) عبارت از؛ پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور و مسعود رمضانی هستند. همچنین از دیگر عوامل این گروه نمایشی می‌توان به؛ «‌‎مجری طرح: محمد گودرزیانی»، «‌‎طراح نور: رضا خضرایی»، «‌‎طراح گرافیک: محمدصادق زرجویان»، «‌‎طراح گریم: مریم سالاروند»، «‌‎مشاور طراحی صحنه: هادی بادپا»، «‌‎موسیقی: پوریا مهدی»، «گروه کارگردانی: ایمان حسینی و دانیال کریمی»، «‌‎مدیر اجرا: محمدرضا اربابی‌نیا»، «‌‎عکاس: علی قره‌داغی»، «‌‎مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی» و «‌‎مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان‌مهر»
این نمایش را بر عهده دارد.
در خلاصه این نمایش که ژانری کمدی دارد، اینگونه آمده است که؛ در یکی از روزهایی که خانه‌ خالیست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیاء باستانی، در زیر زمین خانه شان گروگان گرفته. ناگهان مادرش به خانه باز می گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبرو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است، باموانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می شوند.
مهیار شیروانی که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش «یه هفته بعد هفته قبل» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «جنگل آسفالت» را دارد، از زمستان سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز پاندمی بیماری کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش «ببو» را آغاز کرده بود.
یادآور می شود فروش تخفیف‌دار نمایش ۸۰دقیقه‌ای «ببو» در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com آغاز شده و این نمایش هر شب راس ساعت ۲۰:۳۰، در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد میزبان تماشاگران است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار