رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

به گزارش سینمخانه و به نقل از روابط عمومی، اکران فیلم آینده که قرار بود از پنجشنبه ۲۸بهمن آغاز شود به دلیل مشکلاتی به تاخیر افتاد. قرار است با رفع موانع، نمایش عمومی آن میسر شود. با توجه به سالروز وفات حضرت زینب (س) و تعطیلی سالنهای سینما قرار بود اکران این فیلم از روز […]

به گزارش سینمخانه و به نقل از روابط عمومی، اکران فیلم آینده که قرار بود از پنجشنبه ۲۸بهمن آغاز شود به دلیل مشکلاتی به تاخیر افتاد. قرار است با رفع موانع، نمایش عمومی آن میسر شود.
با توجه به سالروز وفات حضرت زینب (س) و تعطیلی سالنهای سینما قرار بود اکران این فیلم از روز عصر پنجشنبه ۲۸بهمن آغاز شود اما متاسفانه با توجّه به مشکل پیش آمده درنمایش فیلم سینمایی «آینده» در شب اکران ، این امر میسر نشد.
پس از پیگیری های به عمل آمده توسط سید ضیا هاشمی تهیه کننده فیلم ،مسئولین سازمان سینمایی قول بر حل این مشکل تا ظهر روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ را داده اند .
پانته آ بهرام، کامبیز دیرباز، امیر جعفری، نیما شعبان‌نژاد، شهرام قائدی، علی استادی، شیرین یزدان بخش، لادن ژاوه وند، سوگل نوروزی، و با حضور بهاره افشاری در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم آینده به تهیه کنندگی سید ضیا هاشمی و سرمایه گذاری سیاوش امین پور تهیه و تولید شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار