رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

حسن تفتیان (ورزشکار دو میدانی در رشته دو سرعت) هشتم فروردین، مهمان برنامه «تاک» می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسن تفتیان، رکورددار دو صد متر ایران با زمان ۱۰:۰۴ ثانیه در ۲۴ ژوئیه سال ۲۰۱۶ (۴ تیر ۱۳۹۵) در سی و چهارمین دوره رقابت‌های دو میدانی World Challenge […]

حسن تفتیان (ورزشکار دو میدانی در رشته دو سرعت) هشتم فروردین، مهمان برنامه «تاک» می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسن تفتیان، رکورددار دو صد متر ایران با زمان ۱۰:۰۴ ثانیه در ۲۴ ژوئیه سال ۲۰۱۶ (۴ تیر ۱۳۹۵) در سی و چهارمین دوره رقابت‌های دو میدانی World Challenge اسپانیا در شهر مادرید است. پیشتر نیز رکورد ملی این ماده با زمان ۱۰:۱۰ ثانیه در اختیار خود او بود. رکورد تفتیان در دو ۲۰۰ متر، ۲۰:۲۷ ثانیه (سال ۲۰۱۵ تهران) است. او همچنین در مسابقات دو ۱۰۰ متر، پانزدهمین دوره مسابقات دو میدانی قهرمانی جهان، توانست برای اولین بار در تاریخ ایران، به مرحله نیمه‌ نهایی این رشته راه پیدا کند.

حسن تفتیان در مسابقات دایموند لیگ پاریس و در رقابت‌های حاشیه‌ای ماده ۱۰۰ متر با ثبت زمان ۱۰:۰۳ ثانیه ضمن کسب عنوان برتری، سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد. وی در بیست و دومین دوره رقابت‌های دو میدانی قهرمانی آسیا در بوبانسور هند در ۱۰۰ متر قهرمان آسیا شد. او در نیمه نهایی رکورد ۱۰:۳۵ ثانیه را ثبت و در فینال با رکورد ۱۰:۲۵ مدال طلا را از آن خود کرد.

ویژه برنامه نوروزی «تاک» با شعار «روایت ایده‌های قابل گسترش» در ایام نوروز ۱۴۰۱ ، میزبان چهره‌های مطرح حوزه‌های مختلف هنر و ورزش خواهد بود. مهمانان این برنامه در بخش اول برنامه به صورت تد اکس، روایت شکست‌ها و موفقیت‌ و فراز و نشیب زندگی خود را برای مخاطب بازگو خواهند کرد و در بخش دوم به سؤالات جذاب و متفاوت داریوش کاردان پاسخ خواهند گفت.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد است که در ایام نوروز، هرشب ساعت ۲۳:۴۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار