رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

ویژه برنامه نوروزی «احوالپرسی» که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، سه‌شنبه نهم فروردین، میزبان رامین ناصرنصیر (بازیگر) و ستار شمس (خواننده) خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این برنامه، مسعود روشن پژوه با همکاری عروسک سلیم خاطرخواه با رامین […]

ویژه برنامه نوروزی «احوالپرسی» که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، سه‌شنبه نهم فروردین، میزبان رامین ناصرنصیر (بازیگر) و ستار شمس (خواننده) خواهد بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این برنامه، مسعود روشن پژوه با همکاری عروسک سلیم خاطرخواه با رامین ناصرنصیر به گفتگویی صمیمانه و طنازانه می‌نشیند.

رامین ناصرنصیر، فارغ‌التحصیل رشته تدوین از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او بجز بازیگری در رشته‌های کارگردانی، نویسندگی و منشی صحنه نیز فعالیت دارد.  او کار تلویزیونی خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و در این مدت در مجموعه‌های طنز تلویزیونی از جمله “پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، پشت کنکوری‌ها، سه-پنج-دو و…” ایفای نقش کرده‌ است. وی هم‌چنین در مجموعه طنز “قهوه تلخ” نقش آقای بلوکات را به عهده داشت. رامین ناصرنصیر همچنین در چندین فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی از جمله “شهرزاد و شوخی کردم” به هنرآفرینی پرداخته‌ است.

در بخش دیگری از برنامه، ستار شمس از خوانندگان جوان پاپ کشورمان، علاوه بر پاسخ به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای ایشان را در برنامه می‌شنویم، ترانه‌های زیبایی را بمناسبت نوروز تقدیم مخاطبان و حضار میکند.

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز روانه آنتن شبکه دو خواهد شد میزبان سلبریتی‌ها و خوانندگان کشورمان خواهد بود تا در این ایام، لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ مهمان خانه مخاطبان می‌شود و بازپخش آن حوالی ساعت ۲:۱۵ بامداد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار